Top Social

Fijne Nieuwe Dingen

zondag 27 oktober 2013

Mijn nieuwe producten van deze maand in één foto! Met name het
horloge maakt me zó gelukkig... Daarnaast is het voornamelijk
make-up waar ik nog niks over kan zeggen. #letstestit

Agenda en Portemonnee beide van Hema
Plaats een bericht...
Carina zei

Babylips is echt een fijn product! Mooie foto's!

Naomi Jonker zei

Wauw mooi horloge!!

liefs,

www.theblondwarrior.blogspot.nl

Vanessa zei

Wonderful post...I like your blog.^^
Maybe follow each other on bloglovin?
Let me know follow you then back.
Lovely greets Nessa

Vanessa zei

Thank you so much for the follow.
Follow you back on bloglovin.
Btw,I'm also on Instagram,maybe you like my account?
Lovely greets from germany ;-)

sarah-yael zei

Hey! Just saw that you're following my blog via Bloglovin. Thanks for that! Just started following you blog via GFC, cause, well, it's pretty good! Really love your photos, you're really good at it! :)
Also I love the watch in the first photo! :)

allicia-maria zei

Babylips een musthave volgens sommige, ik moet ze ook maar eens aan gaan schaffen haha! Super gaaf horloge(: