Top Social

Smoothie

woensdag 20 januari 2016

Na duizend verschillende smoothie bowls te hebben gezien op instagram moest ik hoognodig zelf
een smoothie maken. Ik was van plan om een recept van internet te stelen maar eenmaal
in de winkel waren die ingrediënten er niet en je raad het al,  toen heb ik maar m'n
eigen mix gemaakt.


Wat heb je nodig?
150 gr. aardbeien / 150 gr bosbessen / 150 gr mango (hoeveelheid van 1 mango) / 50 gr banaan / 4 tl. citroensap
Ik heb er ook nog een kopje amandelmelk doorheen gedaan, dat stond natuurlijk in dat gejatte recept. En het schijnt
ook nog goed voor je te zijn, maar ik vond het niet zo, vandaar de kleine hoeveelheid.

Een kleine tip!
Bosbessen en aardbeiden kun je ook bevroren kopen. Dan zit er minder smaak aan maar dit scheelt je
wel veel geld. Daarnaast kun je de smaak wel weer ophalen met mango en banaan. Laat ze wel even
ontdooien voordat je je blender sloopt met die bevroren vruchten!

Plaats een bericht...