Top Social

Accessoires by Fab

vrijdag 29 juli 2016
Persoonlijk ben ik best wel fan van Fab. Toen ik dit hoesje zag hoefde ik dus ook niet lang na te denken...

Het hoesje is lichtroze met gouden hartjes, en binnenin is ruimte voor twee pasjes. Heerlijk! Wat raak je daar snel aan gewend. Toch ik ben ook goed verslaafd aan portemonnee's  waardoor ik hem daar niet altijd voor gebruik. Daarnaast wissel ik echt gekvaak veel van hoesjes. Na een week zat er alweer een ander hoesje omheen. Toch ben ik zeer blij met dit mooie ding en moest ik het delen.


Op het moment dat ik dit hoesje kocht, kocht ik ook een fluffy sleutelhanger. Super kitchy, maar no regrets. Dat is de reden waarom ik deze erbij heb gefotografeerd. Dit kon prima omdat ze dezelfde kleuren hebben. Fijn fijn fijn!

Plaats een bericht...