Top Social

Doodle Art

maandag 25 juli 2016
Tegenwoordig vind ik het heerlijk om te tekenen, met de juiste fineliners en linialen natuurlijk... Ik deel mijn tekeningen vaak via instagram maar ik wilde er nu graag een blogspot van maken.

Ik kan absoluut niet tekenen! En met tekenen bedoel ik dan het natekenen van een gezicht etc. Dat is echt niet mijn ding. De tekeningen die ik maak zijn meer doodles. Puntjes zetten met fineliners en de tijd even vergeten. I love it!

In het begin ben ik begonnen met mandala's tekenen. Dit vond ik zo mooi bij anderen en het leek me best goed te doen met een paar ronde linialen. Het nadeel aan deze mandala's vond ik de achtergrond van de tekeningen. Mandala's worden als meditatiemiddel gebruikt in het boeddhisme. In eerste instantie deed dat me niks omdat ik wist dat dat niet voor mij gold. Nu ik wat meer ben gaan tekenen vind ik het dus wel leuk om andere dingen te tekenen. Het is een grote uitdaging maar ik vind het heel relaxed. Het is ultiem vakantie vieren. Ik heb 6 tekeningen onder elkaar gezet die ik in de afgelopen maanden heb gemaakt.


Ik heb 3 soorten fineliners geprobeerd en uiteindelijk is er 1 merk waar ik het liefst mee werk. Dit zijn Micron pennen. Hiervan gebruik ik de diktes 005 en 01. Daarnaast heb ik UNI Pin en Staedtler geprobeerd. Staedtler verkoopt de pennen in een fijne verpakking met verschillende diktes waardoor dat een aantrekkelijk merk is. Hier ben ik mee begonnen...

Wanneer ik weer genoeg nieuwe tekeningen / doodles heb gemaakt blog ik deze opnieuw!
Tussendoor kun je ze vinden op mijn instagram...
Plaats een bericht...