Top Social

OOTD | Mango Tuniek

zondag 10 juli 2016

Ik ben een tijdje geleden met Bart gaan winkelen in Den Haag. Bij de laatste winkel waar ik hem in mee sleurde, zag ik dit rode tuniek hangen. Wauw! Het was dan ook niet moeilijk om te bedenken wat ik aan zou doen bij mijn eerste ootd.

Het fijne aan dit tuniek is dat je het kan dragen als jurkje, vooral op een zomerse dag. Je moet dan wel een beetje op je houding letten maar hé, laten we dat altijd doen... Ik vind het zelf leuk om zoiets te combineren met hakken. Ik probeer wat meer stijl aan de wat 'losse' outfit te geven door zo'n typisch vrouwending. Naast een jurkje kun je dit kledingstuk ook goed dragen als een soort jasje zoals ik dat in dit geval gedaan heb. Het is echt ideaal om zo'n ding in je kast te hebben hangen.




Tuniek MANGO // Spijkerjasje PULL&BEAR // Shirt MONKI // Jeans VERO MODA // Schoenen DOLCIS
Sieraden PRIMARK en BIJOU BRIGITTE // Bril MICHAEL KORS

Best fijn om weer eens zulke foto's te maken! Hebben jullie tips / tricks? Ik hoor het heel heel heel graag...
Foto's zijn overigens ook gemaakt door Bart. Thanks broer!
Plaats een bericht...