Top Social

Special Effect Nagellak

zondag 31 juli 2016
Zoals ik al eerder had vermeld ben ik best wel fan van Hema. Een tijdje geleden heb ik 2 special effect nagellak gekocht om uit te proberen. Die deel ik vandaag, samen met de  geniale quick dry druppels.

Hema heeft verschillende kleuren glitters uitgebracht. Ze zijn niet nieuw maar bestaan ook nog geen eeuwigheid. Omdat ik er maar 2 heb uitgeprobeerd ga ik mijn mening ook niet geven over andere kleuren. Je weet immers niet hoe ze op je nagels staan... Als je de kleuren in het schap ziet staan lijken ze allemaal op elkaar. Toch zit er een groot verschil in deze roze kleur en zilveren kleur als je je nagels lakt. De roze kleur is een nette, maar wel feestelijke kleur. Deze kun je ook hieronder bekijken. De zilveren daarentegen, springt er echt uit. Ze vallen op! Het is wel een mooie kleur en ik raad hem ook zeker aan als je wel van zo'n opvaller houdt. Naast de Hema nagellak heb ik ook de Kiko nagellak gefotografeerd. Ik gebruik deze nagellak altijd. Niet soms, echt altijd. Als ik m'n nagels een kleur geef gebruik ik de kiko nagellak als base- en topcoat. Gebruik ik geen kleur, dan gebruik ik de kiko nagellak als beschermlaagje voor mijn nagels.





Ik heb een grote moeite met stilzitten. Daarom was het gewoonweg niet mogelijk voor mij om nagellak mooi te laten zitten zoals ik het erop had gesmeerd. Voor iedereen die hetzelfde probleem heeft raad ik de quick dry druppels echt echt echt aan! Ze zijn geniaal. Na ongeveer een halve minuut zijn je nagels weer droog. Scheelt je toch een halve dag frustratie...

De quick dry druppels vind je hier!
Plaats een bericht...