Top Social

Op kamers in... Ermelo!

zaterdag 17 september 2016

Deze meid gaat op kamers! Nee, is al wel weer een tijdje op kamers. Prima op mijn plek midden in de Bible Belt.
Bekijk hier de foto's van mijn nieuwe stek! Zo zo veel te laat, maar misschien maken de foto's het wachten waard.










Na verschillende keren een klusfoto op Facebook te hebben geplaatst, vond ik het dus wel tijd voor de after foto's. Deze kamer heeft echt een make-over gekregen. Een nieuwe vloer, nieuwe gordijnen, nieuwe meubels, nieuwe lampen en een nieuwe kleur op de muren, plafond etc. Het is zo'n groot verschil, ik ben er echt ontzettend blij mee!

Ik moest een tijdje wachten op mijn bed waardoor de foto's zo laat zijn. Toch wel waard om mijn nieuwe stekkie te delen, inmiddels is het mijn nieuwe tweede thuis! Wat vind je er van?

Plaats een bericht...