Top Social

Mijn Rituals Familie

zondag 9 oktober 2016

Na vandaag mijn verjaardag te hebben gevierd kon ik het niet laten om een blog bericht te schrijven over mijn zogenaamde Rituals Familie... Dit omdat ik overladen ben met hele fijne Rituals in alle soorten, maten, kleuren en geuren. Kijk je mee...?

Fleurs de L'Himalaya. Een parfum waar ik echt gek op was toen ik hem rook! Nog steeds overigens... Rituals heeft 3 standaard geuren voor vrouwen (parfum) en op dit moment hebben ze een limited edition met een extra geur. De limited edition heeft een zwarte verpakking met gouden/witte stippen. Ik denk dat dit een soort sterretjes moeten voorstellen.

Verder wil ik er niet te veel over schrijven, ik ben meer van het fotograferen. Daarnaast denk ik ook dat Rituals voor zich spreekt. Wie houdt daar nou niet van? Altijd goed!

Plaats een bericht...
Godlove zei

Those are some great products.

I will have a look at them later.