Top Social

2 Favoriete Boeken

vrijdag 6 januari 2017

Als ik een boek koop vind ik het heel belangrijk hoe het boek eruit ziet. Belachelijk eigenlijk, maar don't judge, ik ben en blijf een vormgever. Deze twee prachtige boeken heb ik in december gekocht en gekregen en krijgen bij deze een mooi plekje op mijn blog.

Feest! is een kookboek van 24Kitchen. Er staan (feestelijke) gerechten in voor het hele jaar, bijvoorbeeld voor Halloween of Sinterklaas. Er staan ook hele 'normale' gerechten in zoals Hollandse Appeltaart. Kijk! Dat vind ik leuk! De cover heeft op meerdere plekken een glans en in het binnenwerk vind je veel patronen en kleuren terug. Echt een feestje om te lezen.

Het boek Hygge gaat over geluk. Wat een mooi boek! Ik ben gek van dit soort illustraties en dan voegen ze ook nog een hoop goud toe aan de cover. Echt heel mooi. Het binnenwerk is een combinatie tussen tekst -over hoe je gelukkig kunt leven zoals de Denen-, fotografie en illustraties.


Heb je interesse in de boeken?
Feest! kun je hier vinden | Hygge kun je hier vinden
Plaats een bericht...