Top Social

Gusta Servies

vrijdag 3 februari 2017

Ik durf te zeggen dat ik lichtelijk verslaafd ben aan kleine schaaltjes, wel leuke dan hè... Het probleem is ook dat ze vaak niet zo duur zijn dus dan kan je er best een paar kopen. Tot dat je opeens 20 verschillende schaaltjes in de kast hebt staan... huh?

De schaaltjes die je hieronder ziet zijn van Gusta. Alle andere schaaltjes op de andere foto's heb ik in verschillende winkels gekocht en erbij gezet.








Het rode schaaltje is van de Action en de wit met oranje van Dille & Kamille.

Het schaaltje met de gekke stippen heb ik zelf gemaakt. Het is een wit hema schaaltje die ik heb beschilderd met speciale verf. Helaas gaat de verf er toch makkelijker af dan gehoopt dus ik gebruik de schaaltjes nu voor de sier.

Wat vind jij? Ben je net zo fan als ik?
Voor meer servies van Gusta kun je een kijkje nemen op de website.
Plaats een bericht...