Top Social

10 Favoriete Producten

vrijdag 12 mei 2017

Na een lange break hier weer een blogbericht! Dit keer over mijn favoriete gezichtsproducten. Of beter gezegd: 9 make-up producten en een dagcrème. Kijk je mee?

Wow! Wat mis ik het bloggen toch! Soms. Als ik vrije tijd heb (: En dat heb ik want ik heb mijn examens gehaald en ben nu in principe zo vrij als een vogeltje. Als ik niet aan het werk ben bij de Hema, ben ik aan het ontwerpen voor de PatroonStudio of mijn serie Gilmore Girls aan het kijken. Toch had ik er nu behoefte aan, een nieuw blogbericht te maken.

De volgende producten zie je op de foto:

1 | Concealer van Catrice
2 | Primer van Hema
3 | Lipliner van Etos
4 | Dagcrème van Diadermine
5 | Mascara van Maybelline NY
6 | Gezichtspoeder van Catrice
7 | Waterproof Mascara van Bourjois
8 | Oogschaduw Palet van Essence
9 | Wenkbrauw potlood van Rimmel
10 | Lipbalm van Burts Bees



Zoals je kan zien gebruik ik eigenlijk altijd dezelfde kleur oogschaduw. Die kleur is gewoon helemaal perfect voor mij! De mascara is ook de grootste aanrader. En dan heb ik het over de gele (Maybelline). Die werkt altijd mee. Voor de zomer is de zilveren mascara heel fijn (Bourjois). Die is namelijk waterproof, maar dan echt waterproof als je snapt wat ik bedoel!
Plaats een bericht...